Ana içeriğe atla

iş yerinde verim arttırma teknikleri

■ Yöneticilerin örnek olduğu, saygının ve güvenin yaygınlaştırıldığı bir yönetim
anlayışının tesisi,

■ Yenilikçi bir yapının ve sürekli gelişmenin egemen olduğu bir yapının inşaası,
■ Şirketin bütün çalışanları tarafından paylaşılan kurum kültürünün dokunması,
■ Departmanlar arası duvarların yıkılıp savaşların bitirildiği, insan tabiatına uygun ve coşku dolu bir ortamın oluşması,
■ Çalışanlar arası sevginin, saygının, güvenin, yardımlaşmanın ve dayanışmanın oluşturulduğu takımlarla enerjinin sinerjiye dönüştürülmesiyle çalışanlann yüzlerinin ve yüreklerinin güldürülmesi,




■ İnsanların heves ve heyecanlarının kırılmadığı bir çalışma şekli,
■ Çalışanların konuştuklarından sorgu-
lanmadığı bir ortamın yapılmasıyla üretkenliğin artırılması,
■ İşletmenin çalışanlarından, işletmenin muhatap olduğu bütün kişilere herkesin memnun edildiği ve bütün faaliyetlerde kalbe endeksli kılman bir gönül birliğinin yapılandırılması,
■ Çalışanları işletmelerine gönülden bağlamanın hedeflenmesi,
■ Çalışanlara güven duyulup onlara yetki ve sorumlulukların verildiği bir paylaşım anlayışına sahip olunması,
■ Problemleri öğrenme fırsatı gören bir yaklaşımın gösterilmesi,
■ İnsanların birbirleriyle uğraşmadığı, birbirini çekiştirmediği, bunun yerine işe yoğunlaşıp bilginin paylaşıldığı bir yöntemin tesisi,
■ Yöneticilerin herkese karşı güler yüzlü, tadı dilli, açık sözlü, samimi ve hoşgörülü olduğu, dinlemesini bilen bir yaklaşımla hareket ettiği bir anlayış 'gönülden katılımı' sağlayacak bir yapıyı işaret ediyor.
Bunun için 'Kalbe Endeksli Yönetim* modelini öneriyoruz. Şirketlerin kalp sağlığı açısmdan dayanıldı yapıların oluşumu ve imarı için bu anlayış modelinin uygulanmasını doğru buluyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

tren çeşitleri nedir

Lokomotif kelimesi birçok kişiye buhar makinası olarak bilinen çelik ve dumandan meydana gelmiş büyük bir karışımı hatırlatır. Maalesef, günümüzde buharlı lokomotiflerin de (bir kaç istisna dışında) dinozorlar gibi nesilleri tükenmiştir. Tekerlekli sıcak su kazanına benzeyen 1804'deki Trevithick lokomotifinden. Union Pacific'in 1941'de yaptığı 600 tonluk büyük "Big Boy" u dünyanın buharlı lokomotiflerinin çoğu gibi, demiryolu istasyonlarından hurdalıklara giderek, yerlerini daha güçlü ve daha verimli makinalara bırakmışlardır. --> Lokomotif Çeşitleri Lokomotifler trenleri çeken makina-lardır. Modern lokomotiflerin dizel veya elektrik güçlü oldukları düşüncesi yaygındır. Ancak bu tam anlamıyla doğru sayılmaz, hemen hemen bütün dizel tipi lokomotifler çeri (bir lokomotifin çekme kuvveti) elektrik motorlarıyla üretirler. Motorlarını çalıştırmak üzere dışarıdaki bir kaynaktan (üzerindeki telden üçüncü raydan) elektrik alan lokomotife elektrikli lokomotif den...

Meryem Ana Kilisesi, Kılıçlar Kuşluk Kilisesi

Tokalı Kilisesinin arkasındaki sırtta, Açık Hava Müzesine yaklaşık 250m. uzaklıkta. Kılıçlar Kilisesi'nin güneyindeki dik yamaçta yer alır. Net enlemesine dikdörgen planlı farklı genişlik ve yükseklikteki iki beşik tonozla örtülüdür. Kilise aziz figürleri ve incil siklusu-nun dört sahnesini içermektedir. Sahneleri; Deesis, Bey tül I ahim e yolculuk, Doğum, îsa çarmıhta, Meryem'in ölümü ve aziz tasvirleri.

elektrikli trenler nedir

Elektrikli lokomotifler ilk olarak 19. yüzyılın sonunda kullanılmaya başladı ve Batı Avrupa ile Japonya'da büyük yaygınlık kazandı. İtalya'daki demiryolları ise 1902'de elektrikli tren çalıştırmaya başladılar. Elektrikli lokomotifler dizel lokomotiflerden daha ucuz, daha verimli ve daha az kirleticidirler. En büyük mahzuru ise, elektrikli demiryolunu, kuvvet merkezi, tali merkez ve havai teller ile kurma ve bakım maliyetinin yüksekliğidir. Elektrikli lokomotifler elektrik enerjisini üzerlerindeki tellerden bir pantograf ile (makinist yerinin üstünde bulunan katlanabilir, elmas-şekilli bir cihaz) alırlar. Modern sistemlerin çoğunda, tellerin taşıdığı alternatif akım 25.000 volttur (50 veya 60 hz. yani devir/sn.) Amerika Birleşik Devletleri'-nin kuzeyinde ise demiryolu ağı 11.000 volt ve 25 Hertz taşır. Lokomotif içinde elektrik akımı önce -genellikle silisyumlu doğrultucular kullanılarak- alçak-gerilim doğru akıma çevrilir. ' Lokomotifin her bir dingil üzerinde bul...