■ Yöneticilerin örnek olduğu, saygının ve güvenin yaygınlaştırıldığı bir yönetim
anlayışının tesisi,
■ Yenilikçi bir yapının ve sürekli gelişmenin egemen olduğu bir yapının inşaası,
■ Şirketin bütün çalışanları tarafından paylaşılan kurum kültürünün dokunması,
■ Departmanlar arası duvarların yıkılıp savaşların bitirildiği, insan tabiatına uygun ve coşku dolu bir ortamın oluşması,
■ Çalışanlar arası sevginin, saygının, güvenin, yardımlaşmanın ve dayanışmanın oluşturulduğu takımlarla enerjinin sinerjiye dönüştürülmesiyle çalışanlann yüzlerinin ve yüreklerinin güldürülmesi,
■ İnsanların heves ve heyecanlarının kırılmadığı bir çalışma şekli,
■ Çalışanların konuştuklarından sorgu-
lanmadığı bir ortamın yapılmasıyla üretkenliğin artırılması,
■ İşletmenin çalışanlarından, işletmenin muhatap olduğu bütün kişilere herkesin memnun edildiği ve bütün faaliyetlerde kalbe endeksli kılman bir gönül birliğinin yapılandırılması,
■ Çalışanları işletmelerine gönülden bağlamanın hedeflenmesi,
■ Çalışanlara güven duyulup onlara yetki ve sorumlulukların verildiği bir paylaşım anlayışına sahip olunması,
■ Problemleri öğrenme fırsatı gören bir yaklaşımın gösterilmesi,
■ İnsanların birbirleriyle uğraşmadığı, birbirini çekiştirmediği, bunun yerine işe yoğunlaşıp bilginin paylaşıldığı bir yöntemin tesisi,
■ Yöneticilerin herkese karşı güler yüzlü, tadı dilli, açık sözlü, samimi ve hoşgörülü olduğu, dinlemesini bilen bir yaklaşımla hareket ettiği bir anlayış 'gönülden katılımı' sağlayacak bir yapıyı işaret ediyor.
Bunun için 'Kalbe Endeksli Yönetim* modelini öneriyoruz. Şirketlerin kalp sağlığı açısmdan dayanıldı yapıların oluşumu ve imarı için bu anlayış modelinin uygulanmasını doğru buluyoruz.
anlayışının tesisi,
■ Yenilikçi bir yapının ve sürekli gelişmenin egemen olduğu bir yapının inşaası,
■ Şirketin bütün çalışanları tarafından paylaşılan kurum kültürünün dokunması,
■ Departmanlar arası duvarların yıkılıp savaşların bitirildiği, insan tabiatına uygun ve coşku dolu bir ortamın oluşması,
■ Çalışanlar arası sevginin, saygının, güvenin, yardımlaşmanın ve dayanışmanın oluşturulduğu takımlarla enerjinin sinerjiye dönüştürülmesiyle çalışanlann yüzlerinin ve yüreklerinin güldürülmesi,
■ İnsanların heves ve heyecanlarının kırılmadığı bir çalışma şekli,
■ Çalışanların konuştuklarından sorgu-
lanmadığı bir ortamın yapılmasıyla üretkenliğin artırılması,
■ İşletmenin çalışanlarından, işletmenin muhatap olduğu bütün kişilere herkesin memnun edildiği ve bütün faaliyetlerde kalbe endeksli kılman bir gönül birliğinin yapılandırılması,
■ Çalışanları işletmelerine gönülden bağlamanın hedeflenmesi,
■ Çalışanlara güven duyulup onlara yetki ve sorumlulukların verildiği bir paylaşım anlayışına sahip olunması,
■ Problemleri öğrenme fırsatı gören bir yaklaşımın gösterilmesi,
■ İnsanların birbirleriyle uğraşmadığı, birbirini çekiştirmediği, bunun yerine işe yoğunlaşıp bilginin paylaşıldığı bir yöntemin tesisi,
■ Yöneticilerin herkese karşı güler yüzlü, tadı dilli, açık sözlü, samimi ve hoşgörülü olduğu, dinlemesini bilen bir yaklaşımla hareket ettiği bir anlayış 'gönülden katılımı' sağlayacak bir yapıyı işaret ediyor.
Bunun için 'Kalbe Endeksli Yönetim* modelini öneriyoruz. Şirketlerin kalp sağlığı açısmdan dayanıldı yapıların oluşumu ve imarı için bu anlayış modelinin uygulanmasını doğru buluyoruz.
Yorumlar
Yorum Gönder